2011 m. sausio 11 d., antradienis

Veržliausia 2010 m. KMTP įmonė

2010-ieji Lietuvos verslui tapo įsimintinais metais, kupinais naujų iššūkių, kūrybingumo ir darbštumo. Nepaisant ekonominių sunkumų, kai kurios įmonės sugebėjo ne tik atlaikyti sunkmetį, bet adaptuotis prie susidariusios situacijos ir pasiekti sėkmingų rezultatų. Tokios įmonės vertos pagyrimų ir paskatinimo, būtent todėl Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas kartu su Ūkio banku parodė iniciatyvą siekiant apdovanoti tokias sumanias įmones. 2010 m. gruodžio 23 d. Klaipėdos mokslo ir technologijų parke buvo apdovanota veržliausia įmonė siekiant pasidžiaugti jos sėkme ir parodyti kitoms kompanijoms, kad kūrybiškumas bei inovatyvumas yra realus verslo raktas į sėkmę.

Ką reiškia būti veržlia įmonė? Vieniems, tai atrodo kiekybinis kriterijus, kur didžiausią svarbą turi darbuotojų skaičiaus augimas. Kitiems tai, metinės apyvartos ir pelno rodikliai, rodantys tikrąją kompanijos vertę ir veržlumą. Galiausiai konkurso organizatoriai nusprendė užimti tarpinę poziciją ir įmones vertinti kompleksiškai, kuomet darbuotojų skaičius lygiai taip pat svarbus, kiek ir finansiniai rodikliai, tačiau svarbiausias vertinimo kriterijus buvo inovatyvumo elementas. Konkurso organizatoriai laikėsi platesnės inovacijos sampratos. Prioritetas buvo teikiamas įmonėms, įdiegusioms inovatyvius sprendimus savo veikloje, išplėtusioms eksporto rinkas, pasirašiusioms pelningus ir daug žadančius ateities kontraktus su partneriais, kitaip tariant visa, kas įvyko 2010 m., kuo įmonė gali pasigirti ir tikisi, kad tai paskatins jos visapusišką augimą.

Parko administracija kartu su banko atstovais po ilgų svarstymų atrinko tris įmones, kurios savo rezultatais ženkliai skyrėsi nuo kitų. Pirmoji tai UAB „Marine Technology“ - norvegiško kapitalo įmonė, įkūnijanti Klaipėdos darbuotojų kvalifikaciją dirbti tarptautinėje jūrinių technologijų kompanijoje, kuri garsi savo įranga ir projektavimo paslaugomis jūrų ir laivybos pramonėje. Nors Lietuvos filiale dirba tik 3 žmonės, tačiau ISO 9001:2008 ir ISO 14001:2004 standartų įdiegimas ir sertifikavimo bendrovės DNV pripažinimas rodo aukštą kokybinį bendrovės įvertinimą, kuris buvo pasiektas 2010 metais.

UAB „Power Media“ – jauna, energinga įmonė maloniai nustebino didžiuliu darbuotojų skaičiaus augimu. Nuo 2 darbuotojų metų pradžioje, per metus įmonė išaugo iki 8, demonstruodama, įspūdingą darbuotojų augimo koeficientą - 300 %! Sėkmingai IT sektoriuje besidarbuojanti įmonė specializuojasi internetinių puslapių kūrime ir programavime. Kaip teigė įmonės vadovas, kokybė buvo įvertinta dirbant užsienyje – padidėjusios darbų apimtys, gautos iš užsakovų Airijoje, tolygiai didėjo paskutinius 6 mėnesius, tai leido plėsti darbuotojų skaičių ir kelti teikiamų paslaugų kokybę.

Trečioji kompanija UAB „Grand Partners“ konkurso organizatorių buvo įvertinta geriausiai. Būtent ši parko senbuvė buvo išrinkta veržliausia 2010 m. KMTP įmone ir apdovanota Ūkio banko įsteigtais prizais. Verslo konsultacijas ir mokymų paslaugas teikianti komanda iš tiesų 2010–sius galėjo pavadinti sėkmingais. Anot komercijos direktoriaus, Andriaus Petravičiaus, per metus įmonė laimėjo apie 20 stambių mokymų kontraktų, kurie leido padidinti apyvartą apie 2-2,5 karto. Nuo rugsėjo mėnesio „Partneriai“ susijungė su tarptautine mokymų kompanija Linkage Inc ir nuo šių metų tapo atstovais Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Rusijos rinkoms kaip Linkage Baltic. Kaip vieną reikšmingiausių metų laimėjimų A.Petravičius įvardino įgyvendintą tarptautinį projektą, kurio metu tinklas Linkage Inc vedė mokymus Samsung aukščiausio lygio vadovams, o UAB „Grand Partners“ ekspertai konsultavo Rusijos ir Ukrainos „Samsung“ vadovus (apie 150 vadovų). Lietuvos rinkoje vienu iš didžiausių ir sėkmingiausių 2010 metų įvykių, įmonės atstovas įvardino „Arvi ir ko“ vadovų ugdymą. „Šiai korporacijai mes padedame eiti per pokyčius, kuriuos patiria vadovai ir diegiame vadovavimo kultūrą paremtą koučingu (angl. „coaching“ - trenerystė)“ teigė įmonės atstovas.

Parko įmonės 2010 metais parodė sugebėjimą adaptuotis ir savo profesionalumo dėka į sunkmetį reaguoti kūrybiškai. KTMP kartu su Ūkio banku planuoja kasmet apdovanoti įmones už kompleksinį augimą ir kartu, kaip bendruomenei, pasidžiaugti pasiektais rezultatais.

Linkime visoms įmonėms sėkmės, geros nuotaikos ir kūrybiškumo 2011-siais!

1 komentaras:

  1. visada privalai mokytis, o ypatingai kai pradedi verslą.. suprasti pardavimo psichologiją yra svarbu, kiekvienas vadybininkas turėtų būti apmokintas. puikūs grizliometodas.lt, pasiskaitykit kiek daug variantų yra

    AtsakytiPanaikinti