2010 m. spalio 7 d., ketvirtadienis

Inovatyvus verslas kuriamas sprendžiant banaliausias problemas

Senas posakis- Genialumas slypi paprastume galioja ir kuriant verslo idėjas. Dažnai mąstydami apie inovatyvų verslą susikuriame mitą kuris slopina iniciatyvą, nelengva sekti įkandint tokių kompanijų kaip Apple ar Google, dar sudėtingiaus suvokti kaip veikia CISCO ar Symens technologiniai gigantai. Manau kad kiekvienas ieškoadmas pagrindo naujai verslo idėjai, turėtume apsižvalgyti aplink įvertinti visų užmirštas subanlėjusias problemas kurios kamuoja didžiąją dalį visuomenes. Kuo banalesnė problema tuo didesnis skaičius žmonių su ja susiduria, kuo didesnei gupei žmonių ši problema aktuali tuo didesnė rinka atsivers jūsų verslui.
Kad ši teorija neatrodytu banali siūlau panagrinėti kelias inovatyviausiomis pripažintų kompanijų sėkmės istorijas.
Nusėdo mobilusis?
Paulas Kingas 25 erių studentas, karta skubėjo į orouostą , pakeliui į išsvajotajį Majamį studentui išsikrovė mobilusis, negana to jis suvokė, kad jo kišenėje jo kambarioko raktai nuo buto, negalėdamas paskambinti Paulas privalėjo grįžti, kad atiduotu raktus, tuo tarpu jo lėktuvas jau kilo be jo. Vietoj kelionės į Majamį Paulas pasiliko namuose ir sumastė puikų verslo planą- įsteigė tinklą automatų telefonams pakrauti- banalu? Dabar tai verslas generuojantis Paului daugiau nei 2mln dolerių pajamų per metus. Daugiau
http://money.cnn.com/2010/01/29/smallbusiness/hercules_buy_a_phone_charge/index.htm
Pirkinys pigesnis nei pristatymas?
Mato Chaseno močiutė sugalvojusi parsivežti antikvarinę komodą, netikėtai suvokė, kad vien tik jos pristatymas kainuos daugiau nei 1000 dol. Močiutės kančios virto netikėta verslo įdėja Matui , jis įkūrė internetinę platformą uShip orientuota į smulkūjį verslą ir suteikiančią galimybę vairuotojams siūlyti pervežimų kainą. Didžiosios pervežimų kompanijos siunčia savo mašinas šimtus kilometrų kroviniui paimti, kai tuo tarpu yra didelė tikimybė kad netoliese knipžda gausybė didesnių ar mažesnių nepilnai pakrautų sunkvėžimių. Galėdami matyti pervežimo pasiūlymus realiame laike, būdami netoli krovinio vietos, vairuotojai gali siūlyti ženkliai konkurencingesnes kainas, gal tai ir lėmė, kad Matas išvystė 6 mln. Dolerių pajams per metus generuojantį verslą.
Daugiau http://money.cnn.com/2010/01/07/smallbusiness/uship_cargo_cult/index.htm

Moralas gana paprastas norint įkurti inovatyvų verslą nebūtina išrasti technologiją ar dirbti laboratorijoje kuriant ateities vaizdinius, svarbu suvokti aplinką kurioje gyvenate ir dirbate ir laiku suvokti, kad kiekviena problema yra verslo galimybė o ne pretekstas savigraužai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą